.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقادامام جمعه بابل از اکران برخی از فیلمها

امام جمعه بابل از اکران برخی از فیلم ها در پرده سینماها به شدت انتقاد کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، حجت الاسلام حسن روحانی در جمع خبرنگاران داشت : زبان هنر قابل فهم ترین زبان است و از قدرت نفوذ و اثر گذاری بسیار بالایی برخوردار است.

وی بیان داشت: دشمنان ملت ما این مسئله را به خوبی درک کرده و سعی کرده اند از زبان هنر بهترین و بیشترین بهره را ببرند، هالیود را به وجود آوردند و شبکه های بزرگ تلویزیونی و رسانه ای و خبری ساختند و فرهنگ خود را اثر گذار کردند.

روحانی افزود: سرمایه گذاری عظیم دشمنان در زمینه هنر نشان دهنده عمیق تاثیر گذاری هنر در جان انسان هاست، ما پس از انقلاب امیدوار بودیم که هنر اسلامی تاثیر گذاری خویش را در جامعه اسلامی و دیگر جوامع نشان دهد اما متاسفانه سرمایه گذاری شایانی در این زمینه انجام نشده است.

وی با اشاره به اینکه باید با نگاهی اسلامی و انقلابی هنرمند تربیت شود نه اینکه شاهد هنرمندان خنثی در جامعه باشیم، تصریح کرد: هنرمند خنثی هنرمندی است که برایش فرقی نمی کند چه اثری تولید کند بلکه در ازای دریافت دستمزد کار هنری انجام می دهد و هنرمند خنثی هنرمندی بوده که بین اثر انقلابی و دینی و غیر دینی تفاوتی قائل نمی شود.

وی افزود: متاسفانه برخی از هنرمندان و بازیگران عرصه های مختلف تنها در ازای دریافت پول و دستمزد نقش خویش را به خوبی ایفا می کنند اما به مفاهیم و مضامین انقلاب و نقشی که در آن ایفا کردند متعهد نیستند.

روحانی با انتقاد از صدا و سیما در بزرگ کردن شخحصیت برخی از هنرمندان و برجسته کردن آنها در جامعه افزود: رفتار و منش برخی از هنرمندان قابلیت الگو دهی در جامعه را نداشته و زشت ترین صحنه ها که با مبانی فرهنگی جامعه ما تطبیق نداشته و ضد فرهنگی است از برخی هنرمندان مشاهده می شود.

وی تصریح کرد: این مسائل برای جامعه ما خطرناک و خسارت آور است و به صرف اینکه هنرمندی نقشش را به خوبی بازی کند نمی تواند برای جامعه ما الگو باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.439 seconds.